Random & Best : Katharine McPhee


Katharine McPhee este castigatoarea celei de-a 5-a editii American Idol ; cantareata, model, actrita, scriitoare, moderatoare TV... La cei 25 de ani ai sai, Katharine se poate mandri cu multe lucruri realizate, dar nu si cu o faima care sa o propulseze printre numele mari ale industriei. Totusi, mie mi se pare foarte talentata si imi place mult de ea!

Primul ei single lansat a fost "Somewhere Over The Rainbow/My Destiny". Va las mai jos o interpretare live a piesei.



Dupa ce si-a castigat un oarecare renume in urma victoriei de la American Idol, a urmat lansarea albumului sau de debut, intitulat... "Katharine McPhee".

Primul single de pe album a fost "Over It", care a ajuns pana pe locul 29 in Billboard Hot 100, o piesa destul de buna dealtfel.




A urmat "Love Story", care desi nu a avut succes in topuri, este o piesa draguta si energica,printre preferatele mele.




Ulterior, Katharine a mai lansat anumite piese, toate fiind insa featuringuri sau promo-uri. Ultimul single lansat de pe albumnul ei de debut este "Connected", un cover realizat pentru filmul de animatie "Barbie And The Diamond Castle".






Mai jos va las cateva piese de pe albumul de debut ale artistei.

Neglected



Open Toes



Dangerous



Everywhere I Go



I Lost You (preferata mea love)

One Response so far.

  1. Mada says:

    si mie imi place :X